torsdag, mars 26

solbränd hy, ljusa nätter och smutsiga fötter


marias bild

solen är så varm och skön när man står i balkongsdörren. det får sommarkänslorna att löpa amok, och det är vid den här tiden på året som jag brukar börja springa runt i alldeles för lite kläder och bli så jävla förkyld. men tänk att snart är det faktiskt sommar.

nu ska jag plocka ihop det sista för ikväll flyttar jag hem till saltvik igen, men först blir det fotografering med antika möbler och stringtrosor. kan inte bli annat är bra, eller hur?

3 kommentarer:

hanna, förbanna sa...

svar: a) ja, jag saknar Aslög, ingen kan ta hennes plats!
b) vi fotade bara till två grejer, tror jag, sen har Linnea och Petra bilder också, och sådär, jag har ingen uppfattning om hur den blev sist och slutligen, för det var så mycket gnäll och sånt, men den blev ju i alla fall ;D

Ailimea sa...

Det var den här tiden för måååånga många år sen som vi badade fötterna i ett kärr och blev rejält förkylda båda två. Men vi hade ju bestämt att det va sommar! (okej, det kanske va i slutet på april och int mars men ändå!) :P

Madelen utan e sa...

jonna: haha ååhh jo jag minns! men det var lätt värt det.