tisdag, mars 31

varning för nördigt inlägg

men jag blir bara så paff. jag har en handfull stockholms-bloggar som jag läser relativt reglelbundet, och jag kategoriserar dem i fyra grupper:

1. elsa, sandra & lizzie

2. michaela, petra & billie

3. emma & elin

4. hanna

ja alltså, gruppindelning eftersom det är ungefär så jag uppfattar deras umgängeskrets (och nu snackar vi bara de bloggar jag verkligen går in på nästan varje dag). och jag vet att sandra och elsa har hängt lite med hanna någon gång, men får jag inte lov att bli lite paff när jag läser de här inläggen och de allihop är på samma fest? hannas födelsedagsfest? what? hur kan de alla känna varann i stockholm? ålandsvarning på högsta nivå.

jo, jag kanske har för lite att tänka på.

2 kommentarer:

Elin sa...

HAHA det här kan vara det nördigaste du någonsin skrivit :P

men klart de känner varandra? det finns ju tydliga länkar mellan dem allihop... som "stureplan", "mode" och "bloggkändisar"

bapelsin sa...

Ålandsvarning - det begreppet borde lanseras på bred front.