måndag, mars 16

morn

snodd från michaelas blogg

okej, hela natten ägnade jag åt att läsa om vampyrer, och när jag till sist somnade så vaknade jag igen av att jag hade så förbannat ont i halsen att jag inte kunde andas. vet inte om det är stadsluften som är så torr eller om jag håller på bli förkyld? vi säger för enkelhetens skull att det är det första, jävla mariehamn. nu ska jag betala lite räkningar pengar som jag inte har, och sen ska jag cykla ner på stan och försöka få med mig catrin på en promenad till hamnen och hämta ut mitt lilla paket med nitar från tullen. hoppas de är lika fina som jag vill.

och jo, videon tyckte jag var så fin. snygga människor och bra musik. så där ska jag göra med åländska nattlivet någon gång och lägga på traktor alban som musikslinga. känn mitt haaaaat muahaha

6 kommentarer:

Anonym sa...

om du gillar vampyrer o sånt borde du se filmen twilight! det är inte bara vampyrer utan också en underbar kärlekshistoria inblandad!

Madelen utan e sa...

hani: joo jag vet, det var fjärde twilightboken jag läste ut inatt!

Anonym sa...

Ditt "lilla" paket med nitar var det ja...

fjauuuuuu sa...

sexakt?

Anonym sa...

Har du sett dessa: http://www.modette.se/Market/Annons/?classifiedId=15748

Madelen utan e sa...

cat: jo, http://www.mad.ax/2009/03/oh-fuck-ive-got-mail.html