torsdag, mars 19

vi går mot ljusare tider

åh vet ni! jag tror lite av min negativa attityd har försvunnit idag. för helt plötsligt känner jag mig full av energi. (ja, till en viss gräns då jag är så förbannat förkyld. upp my throat bokstavligen). jag fick värsta kicken och fick för mig att jag ville bli festfixare för en stund sen till och med, tänk vad annorlunda det är mot mina senaste dagars negativa attityd. nu har det såklart lagt sig lite, men jag tror jag skulle kunna vara en ganska bra festplanerare, och det verkar så himla roligt också. typ bröllop, vad roligt att planera ett sånt med menyn, dekoren, klänning, brudbukett och.. ååh mamma jag vill gifta mig! ..nån gång..

jag kanske ska börja med att ändra layouten på min blogg, det låter som en bra start. ja så får det bli.

(och om jag mår lite lite liiite bättre imorgon kanske jag tar och cyklar till sparhallen och köper ben&jerrys till elins och min filmkväll! ... ja och ungefär DÄR slog det mig vad jag precis skrev.. glass och 20 minuters cykeltur.. jooo men nää)

1 kommentar:

Anonym sa...

vi säljer inte ben&jerrys heller så tur att du inte hoppade på cykeln! :}