torsdag, mars 12

efter fyra timmars sömn efter middagen börjar jag bli en människa igen

fan vad jag har sovit lite i natt. jag somnade alldeles för sent igår kväll på grund av den där jävla twilightboken som jag inte kan slita mig från, och i morse steg jag upp kvart i sex. en kvart före klockan sex på morgonen. det var nog inte bra för mig, för när jag kom hem idag klockan fyra åt jag middag och sen däckade jag på sängen och vaknade först halv nio. då hade ted kommit hit och ätit upp en godispåse han hade köpt åt mig. men det har varit en ganska bra dag. jag tror bilderna igår blev bättre än de idag ansöknings-mässigt för mig, men jag har inte orkat gå igenom bilderna alls ännu, så det visar sig imorgon. ungefär såhär har det sett ut i alla fall.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ett tag när vi var ute på slemmern var jag rädd att diana skulle frysa ihjäl eftersom jag hade på mig dunjacka och kängor och frös, men hon överlevde.

Inga kommentarer: