tisdag, mars 10

photoshoot

Photobucket

ikväll har jag haft date på roberts coffee med diana som jag ska fota imorgon och på torsdag - jag tror det kommer bli jävligt bra. eller jag hoppas det iallafall, eftersom jag skulle vilja använda några av dem som ansökningsmaterial till skolorna jag ska söka till. snart. bara jag får käppen ur arslet. satan vad jag alltid är trög när det gäller saker som är det minsta lilla ansträngande för mig. går det att få bort på nåt sätt? finns det nåt elin-elixir man kan ta som shot på morgonen? eller kan du börja leda kurser i självkontroll?

(... nu har jag suttit i fyrtiofem minuter och letat efter en passade bild till det här inlägget - utan framgång. varför är det ingen som tar såna bilder som jag vill ha? så kom jag på det - marcus ohlsson - han är den enda som kan inspirera mig en kväll som den här.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

mad, anledningen till att ingen tar sådana bilder som du vill ha är för att du är den som ska ta dom. fattar du inte det? :)

Petra sa...

Vart ska du söka nudå? :)