fredag, mars 20

WOW



jag har aldrig varit intresserad av paljettkjolar. alltså då menar jag som i att jag har tyckt att det har varit rätt fult till och med. men den här bilden är så jävla snygg (okej skorna är skitfula men resten) att jag blir sugen på att köpa en jävla paljettkjol. lyckad marknadsföring. fattar ni varför jag vill jobba med sånt här i framtiden? sån jävla power, att kunna bestämma vad jag tycker genom ett lyckat foto.

jag har faktiskt lite liknande frilla som hon där bruden just nu. fast lite mer jag-har-haft-hästsvans-idag-för-att-mitt-hår-är-skitigt-och-nu-har-jag-släppt-ut-det. om vi säger såhär, såhär såg det ut igår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, alltså jag förstår tanken. Men när jag gick i grundskolan hade vi vad jag minns inga såna regler och det funkade ändå.
Längre rast skulle alltså innebära att de slutar skolan senare också. Och det verkar onödigt, bara för att ha dem att sitta i en matsal en kvart extra.

Anonym sa...

skorna är ju skitsnygga!