torsdag, mars 19

så här känner jag just nu

jag har inga snygga bilder att skicka in till skolansökningarna. okej, jag gillar några som jag tog på diana, men sen då? jag kan inte skicka in bara bilder på diana och det ska vara tio jävla bilder. jag vet inte hur många gånger jag har gått igenom mina gamla bilder och bara blivit lipis. jag är så jävla medelmåttig, varför fan skulle någon skola vilja ta in mig hellre än någon annan? och det är mindre än en månad kvar tills ansökningstiden är ute.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mad, det är klart att du inte är bäst när du söker dit, du är jävligt BRA och det är det som räknas. Alla har samma ångest när de söker dit. Du kommer dock att vara bäst när (observera 'när') du kommer UT därifrån! Lycka till :)

Anonym sa...

fjanta dig inte.

Anonym sa...

ey yo. lust att ses ikväll ?

Anonym sa...

jaadu, det låter jätte trevligt det! dock har jag lite stegring idag och kanske måste till bygget en sväng. Men jag vill nog jätte gärna träffaas! :)