fredag, mars 27

såhär har det sett ut idag i ett hus på godbyvägen

Photobucket

Photobucket

och nu sitter jag här mitt i natten och önskar att jag hade gjort på ett annat sätt. jag hade alla förutsättningar för en bra bild men fattade det inte på plats - sånt är så himla jobbigt. men jag ska försöka få det att funka ändå - jag måste det. och imorgon måste jag in till stan igen och springa runt och lämna tillbaka saker hit och dit. någon som vill göra det åt mig? för fem euro? (fem euro är jävligt mycket pengar när man äger nio och femtio) jag kommer aldrig hinna klart till deadline z, om inte ett mirakel inträffar (det är så jag brukar klara deadlines annars så jag hoppas).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ganska smickrande bilder på oss allihopa måste jag säga.

Madelen utan e sa...

cat: och så var det de bästa också, haha