tisdag, mars 24

jag lutar mig lite mer tillbaka i soffan och drar zebrafleecefilten lite tätare om mig

ikväll är tevekvällarnas tevekväll. har tittat på halv åtta hos mig följt av spårlöst, följt av project runway, följt av SATC och nu kommer NCIS. hade jag haft en börk bohemian raspberry hade det ju inte direkt skadat, men det funkar jävligt bra med mörka ciabattamackor med lördagskorv som substitut.

nu loggar jag off, ska hinna rota igenom bildarkivet en sista gång innan jag går och lägger mig också. imorgon kanske jag till och med tar mig upp ur sängen i god tid och far till studion. jag behöver bilder till maderiellt och hit till bloggen. får se om jag har en snyggdag eller inte imorgon. hoppas den här äckliga nackspärren jag haft hela dagen är borta åtminstone. finns det nåt värre?

Inga kommentarer: