måndag, mars 23

fina fina lina

Photobucket

Photobucket

Photobucket


jag har aldrig riktigt fastnat för linas blogg förut. har varit in på den flera gånger och aldrig intresserat mig, aldrig hittat nåt jag gillat. men ikväll när jag klickade in på den via elins länklista fick jag en uppenbarelse. jag vet inte om det är för att hon har klippt lugg och blivit 100% snyggare än innan, om det var för hennes snygga samling av kläder och skor (jag säger bara acnedianaorvingrodebjer) eller om det är för hennes fantastiska smak gällande kläder (samma som min). jag älskar diana orving-blusen i näst sista fotoramen. helt fantastisk. skulle jag få byta garderob med vem som helst på planeten jorden just nu hade det varit lina borgenbring

1 kommentar:

Anonym sa...

haha köpte du den där acnetröjan till slut. :D jag hittade en exakt likadan från H&M fast mkt billigare förstås så jag sket i hela acnegrejen. :P är man pank så är man.

och linas blogg är guld. hon är snygg.