måndag, mars 9

godmorgon

idag har jag sovit till tolv igen. jag vaknade vid åtta, vid nio, och vid elva men jag kände att jag behövde ha en tolvtimmarsnatt inatt så jag fortsatte drömma min mysko dröm. det började med att jag skulle få rida elins häst owe tillsammans med klara, eftersom elin var på jobb och slutade med att jag befann mig på nåt slags sommarläger med solli och pillan och det var värsta mysteriet som måste lösas. läskigt var det också. men nu är jag vaken och hungrig. jag skulle hemskt gärna äta en frukost i den här stilen, men eftersom vi bara har frusna jorgubbar och inte färska hemma så får det nog bli smoothie. tråkigt.

Photobucket
och jag minns inte bildkällan, men någon blogg. fashionflash eller sofie rosensvärd kanske

1 kommentar:

Anonym sa...

naaah. sött att jag förekommer i dina drömmar, haha. för övrigt drömde jag att marissa i O.C.flyttade hem till Adam Brody och att han hade massor av äppelskrutt i sin säng? jag tror helt ärligt jag tittat för mkt på O.C. nu... ehehe.

hur blire imorrn dårå? skulle vilja veta det så snart som möjligt för annars far jag och gymmar ikväll istället. :)