torsdag, december 4

annons

Photobucket

bildkällan kanske är onödig tack vare att hon förstört bilden men den, men det är iallafall josefine jönsson som är fotograf och ida kyllerman som är modell

jag har en rolig idé till en fotografering. ungefär som en plan timad och klar in i minsta detalj. det jag behöver är ett stort glasbord/annan upphöjning gjord i glas eller genomskinlig plast och en modell. jag tänkte mig att man skulle ta bilder med modellen liggandes på bordet och så tar man bilderna underifrån. modellen ska ha mycket färgglad ögonskugga och stort hår. därför är långt hår ett stort plus. nu till huvudsaken med det här inlägget:

någon som vill vara modell? det är så jävla krångligt att vara modell själv och får jag välja står jag hellre bakom kameran än framför. och dessutom tar jag ju vanligtvis betalt för fotograferingar, här har ni en chans att bli fotograferad gratis! kul va? snälla?

9 kommentarer:

Ailimea sa...

Jag ställer gärna upp, det är alltid kul att prova på nåt nytt :) och det är ju ett plus att mitt hår går att få gigantiskt ;)

Anonym sa...

sv: aha okej :D sjukt snyggt i vilket fall som helst :)

Anonym sa...

Jag ställer gärna upp :)

Anonym sa...

haha SÅ SYND att jag inte har långt hår nu... med tanke på hur det är när det är långt. :) men emma då? hennes hår är fint.

Anonym sa...

vet inte om jag är lite sent ute numen, jag ställer gärna också upp :) har ledigt i princip varje dag nu framöver så de är bara att höra av sig :)

Anonym sa...

I can always be your model :D Jag försöker vara lite internationell......

Anonym sa...

Vänta, vänta, vänta spooky! Har du gjort some serious snooping eller hur visste du vilken agentur och allt jag finns på? :o

Bloddroppe sa...

allting har en mening, om det räddar min bild från att användas på fel sätt så tar jag hellre den risken med att den skulle "förstöra" bilden.

Dock tycker jag inte att den gör det, men alla tycker och tänker ju olika.

:>

ja okej, inlägget är ju bara ett sådär år tillbaka, men bilden är ju densamma

Madelen utan e sa...

bloddroppe: för det första: HEJ du är en jätteduktig fotograf! och för det andra: jag förstår precis ditt tänk, men jag är allergisk mot text i bilder så därför skrev jag sådär.