torsdag, december 25

spyan

jag hade precis klätt på mig och lockat hela håret och sminkat mig klart och skulle precis fara iväg till erica. så spyr jag. ahlgrens bilar och julmat. mest potatislåda kanske. (förlåt catrin för informationen) så nu ligger jag hemma och lipar och river sönder min mp-biljett som jag vann i xits tävling. önskar jag skulle orka fara ut ikväll men jag kommer ligga här i sängen och må dåligt istället. om någon vill sällskapa med mig och klappa mig på huvudet så är ni välkomna till hagaringväg 12. för min pojkvän vill sure as hell inte det iallafall. dessutom är jag ensam hemma. på juldagen.

jag skrattar ihjäl mig. ha. ha.

4 kommentarer:

david santos sa...

Brilliant!!!!
Have a nice day!!!

Madelen utan e sa...

håll käften! du vet ju inte ens vad du pratar om jävla gubbe

Anonym sa...

i am home to, otroligt opeppad och depp så det blev inget av med det.

fjauuuuuu sa...

"håll käften! du vet ju inte ens vad du pratar om jävla gubbe"

hahahaahahahahah jag döööööör

BY THE WAY så var inte gårdagen värd bakfyllan idag.