fredag, december 5

älskas

jag ska just försöka komma i säng så jag orkar stiga upp klockan 6 imorgon bitti. men först måste jag bara berätta lite om min älskade pojkvän.

han ska vara borta över helgen (far idag kommer hem söndag natt typ) för att hälsa på sin kompis som bor i helsingfors. innan har for var han tvungen att komma via stan (jag var påväg till solli så därför var jag inte ute långt ute på landet ikväll, a chocker eller hur). hursomhelst. han var tvungen att komma in via stan och "pussas, kramas och älskas" lite innan han for så han skulle klara sig. sagt och gjort, vi träffades utanför strandnäsbanken och pussades och gnuggade näsa i 2 minuter för att sen skiljas åt som i den där reklamen.. minns inte för vad det var men de befann sig i ett stort lager och någon for iväg på en gaffeltruck.. och så var det nåt i stil med "farvääl min älskade".. ååhhhhh vad gullig och töntig han är.

sova var det ja.

Inga kommentarer: