onsdag, december 10

blygfransktjej.jpg

Photobucket

Photobucket

Photobucket

bild1: jag ser lite ut som en fransyska med min randiga body och scarf, men jag är inte blyg jag är bara inte fin i ansiktet idag. dessutom har jag satt upp mitt hår och när jag tar ur det är det format som en lillamyfrisyr så jag behåller det såhär en stund.
bild2: arm med läppstiftskladd
bild3: ungefär såhär förhåller sig färgen till mitt gamla löshår om någon undrar. alltså det här är den sista slingan jag har kvar i blont. resten är rött och totalt oanvändbart.

HAHAHAHAHA jag har inte gjort ett nosejob, fast det ser ut så på första bilden. jag andas väl eller nåt. tjippar efter luft genom mina små franska näsborrar.

nu ska jag just börja fara till stan. jag ska vara med solli och pillan ikväll. säger som elin brukar: "det var fan inte igår!"

1 kommentar:

Anonym sa...

madde. nu är jag hemma igen :D:D:D och om du har tid så kan vi umgås? och på lördag är det fest i stan om du vill med?

madmadmad.