torsdag, december 11

en torsdag

humör: ledsen. jag kommer inte kunna festa med pillan imorgon tack vare lucia. gjort: städat huset (okej iallafall städat kökslådorna occh dammsugit nedrevåningen). planer: fara till lemland och fixa julklappar med min man. ser på: inatt låg jag vaken till tre och tittade på true blood. vet inte om det är så jävla bra men jag tittar ändå. inget slår twilight liksom. lyssnar på: p3s webradio faktiskt.. läser: om jag kunde drömma, läste igår hos frissan när jag hade färg i håret, och det blir väl mer ikväll. dricker: min hemmagjorda jordgubb-banan-blåbärsmootihe som är ungefär tusen gånger godare än roberts coffees. äter: knäckebröd. bästa: fick nya cosmo idag på posten och kom på världens bästa rim till pappas julklapp. sämsta: att jag inte kan festa med pillan imorgon och inte har berättat det än, och att min cdbrännare krånglar. väder: mest grått och genomskinlingt fuktigt.

Inga kommentarer: