söndag, december 7

need new makeup

Photobucket

  • maxfactor facefinity compact foundation puder
  • isadora colorful eyeliner
  • svart maxfactor masterpiece
  • svart isadora basic eyeshadow
  • maxfactor flawless perfection blush
  • face stockholm eggplant lipstick
  • face stockholm eyeliner
  • isadora colormatic eye pen

det här använder jag nästan alla dagar. åtminstone mascaran och kajalen. läppstift i aubergine och svart ögonskugga blir väl bara när jag behöver gömma mitt ansikte. problemet är att jag skulle vilja ha en enorm sminkväska med dyrt märkessmink istället, men känner att det finns så mycket roligare saker att spendera sina pengar på. jag skulle vilja ha med face-smink. eyelinern verkar bra. och I.D foundation. men det kanske löser sig om 17 dagar...

Inga kommentarer: