lördag, december 6

knockout

ojdå! det här kan nog vara en dag för historien. fyra personer har frivilligt anmält sig för att vara modell till mig. fyra personer. tjejer. brudar. riktiga människor. snygga sådana också. hahahahaaaaaaaa vad roligt. nu ska jag bara välja ut en som jag vill ha. och de andra kan ju faktiskt vara bra att ha i framtiden.

nananaaaa nu ska kameran gå het, i can tell you.

på tal om det klarade jag såklart inte av att inte köpa någonting alls i täby idag. mina jeans fanns inte någonstans (okej det finns varken weekday, monki eller någon cheap monday-disubtiritritrtörr i täby, kanske därför) however, så jag tröstade mig med ett nattlinne (potentiellt klänning) en megasize sjal, hm-trosorna jag har suktat efter hur länge som helst, en blus och ett par skor. kängor as a matter of fact. doc martenskopior för 199 bjuck. schysst tyckte jag. funderar dock på att byta ut skosnörena på dem.

ni får se bilder imorgon. imorgon är ju THE GARDEROBSRENSARDAG OF THE HISTORY så jag ska försöka dokumentera och sen (efter att tua har kollat igenom vad/om hon vill ha nåt) så säljs det på tradera eller nåt i den stilen. keep your eyes open. imorgon. stäng dem nu. det ska jag iallafall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ju också kika! men jag är ju borta imorgon :|

Madelen utan e sa...

henkiälskling: du får också titta. dock tror jag att du drunknar i allting jag har i min garderob!

Anonym sa...

Men Madde, jag kanske vill haaaa :(