onsdag, december 24

uppesittarkväll

ikväll hade min familj + alle uppesittarkväll med bingolotto, fast endast för min och alles del, men det gick på skit för jag vann ingenting och alle vann 100 euro. sen spelade vi pictionary och moa, jag och alle vann över mamma och pappa. haha pappa är så gullig. kan skulle rita "moccasiner" så ritade han en gubbe med stora skor, och en plåt med mockarutor. vi skrattade så tårarna sprutade när han förklarade vad han ritat. moa ritade också en snygg nunna med hängbröst och moppehjälm. önskar jag hade tagit kort på det så ni fått sett. lovar, det var skitkul. sedan hade vi charader med korten från pictionary och pappa var söt igen när han skulle visa 1000 kilo och pingisracket. skrattade ihjäl mig.

jag har bestämt mig för att jag ska försöka fota min julafton iallafall. förstår om ni är ledsna för kvällens orutinerade oladdade batteri och omotiverade beteende. förlåt.

nu ska jag gå och lägga mig i ett mysigt nattlinne så jag kan tassa upp imorgon bitti (elvasnåret kanske, haha) och öppna min julklapp som ligger under granen. myz.

Inga kommentarer: