måndag, december 29

@ mariepark

pia och pauline firade arton år på jorden i lördags på mariepark. jag förevigade. och fastnade på bild. det händer inte ofta! kul hade jag iallafall, och jag fick en så himla fin komplimang från en skitsnygg tjej. hon tyckte tydligen att jag hade det speciellaste och finaste utseendet på åland eller nåt sånt, åååå puss! nu ska moa och jag äta geishaglass - allt för att svälla

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

... och jag orkade inte lägga upp alla. om ni känner er bortglömda får ni väl skriva en rad.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vem sa det? :D Och jag ser att du har fångat Emmanuel på bild.

Madelen utan e sa...

CAT: julina sa det! och hon som är så himla söt själv!

Anonym sa...

vad söt du är :)

Anonym sa...

Hej, snygga bilder! jag undrar om det är okej om jag "lånar" sjätte bilen uppifrån, på mig och mina vänner? (skriver såklart ut fotograf osv :) )

Anonym sa...

ohlala snygga bilder du tagit madde!

Anonym sa...

raow, snygg dubbelhaka (dubbelhakor?) på bilden på bilden på mig. förövrigt tänkte jag bara skriva att det är superfina partybilder du har tagit!