söndag, december 14

sova-jobba-sova-jobba-sova

så har min helg sett ut. och jag sitter fortfarande på jobb. saken är den att jag trivs faktiskt här. köket är min favorit, det är så fräscht och modernt, även fast jag inte alltid hittar kylskåpet och inte fattar hur man öppnar lådorna. men fint är det. dessutom har jag det ganska mysigt här i min hörna. men utan radion, imacen och kamerorna skulle det nog inte vara lika roligt.

det var så roligt igår (eller ja beror på hurdan humor man har..) när jag kom hem från jobbet. klockan var runt elva tror jag, och jag hann bara ta en dusch (en jävligt lång sådan, jag hade varit på jobbet sen klockan 06.00 på morgonen och skenat runt som en idiot så jag såg ut som en slickad bison(?)råtta och luktade svett från min slitna kropp) ja, jag hann bara ta en dusch, innan jag däckade i sängen för att bli väckt av mamma en timme innan jag skulle vara på jobbet. så jag klädde på mig och for iväg och här sitter jag. efter en helg av sovande och jobbande. bokstavligen.

resultatet får ni se i morgondagens tidning, men förvänta er inte allt för mycket med tanke på att jag.. ÄH låt oss säga att jag var lite trött i huvud och kropp på kvällskvisten igår.

eller ja, lite kan ni ju se här, men jag lägger ju givetvis inte upp de snyggaste bilderna jag tagit på ett bildspel på ålandstidningens hemsida i 180 pixlars bredd och dålig upplösning, så titta med ett förstående öga. folk vill se människor de känner och vad som har hänt, de tittar inte på kvallan på bilden.

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh.. jag som hade hoppats få se bilder på vår vagn från lantis.. hihihi

Anonym sa...

MAAAAD. varför går det inte att ringa dig???? :C

Madelen utan e sa...

nathalie: det kommer i tidningen kanske :D

Anonym sa...

JÅÅÅÅÅÅ det blir xit festen. :) men RING MIG när du kommit hem för jag måste fråga lite om betalningen och så.

Anonym sa...

jag tycker inte köket är särskilt fräscht, det luktar alltid en blandning av avlopp och kompost när man skall ta vatten, och kylskåpet har alltid en speciell lukt. men jaa, snyggt är det ju i alla fall, det är ju trots allt utsidan som räknas... :D