tisdag, december 16

bedtime

less moviewatching more sleeping ahead. imorgon ska jag faktiskt jobba en vanlig dag! 08.30 till 16.30, kan ni förstå? och så ska jag luncha med gisela. hoppas jag får tid för lunch på normal lunchtid, men det borde jag väl få på en vanlig onsdag? jo så är det nog. jag är ju bara van med att jobba på hektiska helger.

usch titanic träffade precis nyss isberget och diamanten lades i jacks ficka på trean. jag tror jag stänger av och tar en macka med mig till sängen, resten av filmen är för hemsk för att stanna uppe alldeles för länge innan en jobbdag och titta på.

den här veckan känns fin förresten. jobb, kamerashoppande och lemland med julklappspyssel imorgon, sova länge i teds säng på torsdag och sedan fara med moa till frissan för att avsluta med ett "rota runt i garderoben och äta B&Js" i eckerö hos ellibelli (vet inte varifrån det kom) och på fredag hoppas jag på att få fara ut på krog med någon frivillig! (anmälning sker i kommentarsfältet)

puss,

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill fara ut på fredag!! :) känns som att jag är ute på krog och lallar heeela tiden :P

Anonym sa...

Ja, vi hamnade i Gunillas grupp och är därför två veckor efter de andra eftersom vi går igenom saker som inte har med ämnet att göra. T.ex. allemansrätten på Åland för det har ju SÅ mycket med engelska att göra! Och nu idag när vi skulle skriva provet så fick vi vänta i evigheter för att hon hade slarvat bort halva provet. Mycket roligt. Verkligen.