lördag, december 13

still @ work

sitter och käkar tortillini och lyssnar på twilight-soundtracket. vilar upp mig inför vad som komma skall ikväll. klockan aderton är det luciakröning i kyrkan, och sedan är det en massa rabalder på stan som måste dokumenteras. hoppas jag tänker innan jag fotar så det blir bra, och inte bara hoppas. ni kommer väl till stan och umgås med mig och tittar lite på luciorna. åah jag minns än idag när jag var lyckligt litet utvilat barn som stod och tittade på skiten på avstånd på mj pennys trappa med melina. det var tider det.

vet ni att jag har "varit på jobb" i elva timmar nu och inte kommer sluta förrän om åtminstone 5 till? elin, jag tror inte det blir nåt inflyttningsparty för mig ikväll. behöver ligga ner och sova och sånt som man gör när man är hemma. alltså hemma hemma, inte hemma tidningshus.

AND REMEMBER: COME COME COME !!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

yes! hoppas det kommer massa folk ;]