måndag, december 15

ilska som utbyttes mot kärlek

jag var arg på catrin (inte på riktigt, utan på ett maddigt sätt) så jag började leta i min blogg efter en grej som skulle bevisa att.. skit samma. jag hittade iallafall det här stycket i ett inlägg från förr och helt plötsligt var ilskan som bortblåst och jag ville bara sätta min hand i hennes mun och krama henne istället. jag saknar att gå i min klass, eller i nån klass bara. längtar redan till nästa år!


"vi kom fram till båten och catrin och jag började redan där bli lite trötta, och satte in händerna i våra munnanr för att känna hur mjukt det är under tungan och pratade och nojsade i allmänhet. erica var störd på grund av det underbart snygga objektet som infann sig i terminalen. sen kom vi på båten och den spårade det ur. jag minns inte så mycket från resan förrutom att allting började med att jag och yasmine stod i parfymen och hon skulle spruta ett sprut med en parfym som var formad som ett äpple, och det kom mer som en fontänstråle än som ett parymsprut. sen är det mest "GUDRUN" "DAJMGLASS" "SKRATT" "FYLLA" "ALPACKOR" "SKRATT" "BOKLÄSNING" "BUSSRESA" "POLISEN" "SKRATT" som blandar ihop sig och blir en enda rolig gegga i mitt huvud som nu är jävligt trött. förresten nu kom jag på. jag har varit uppe i 21 timmar nu."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha fyfan, jag skrattade så stört mycket den båtresan, sådär så man får ont i kinderna. :)

Anonym sa...

Åh vad jag saknar MK05 nu :(

Anonym sa...

vem var jag störd på ? :D haha