torsdag, december 4

vi försöker igen

jag är rädd.

imorgon ska jag och p åka till täby C och shoppa (hon ska shoppa, jag ska kolla efter ett par cheap mondayjeans och julklappar). och om man tittar på statistiken med lyckade rundor med p till täby ser det ut såhär. sist vi var dit så kom det ingen buss när vi skulle hem, så vi väntade i sex (?) timmar i busskuren i snön och höll på förfrös innan vi for hem till david och lukas och sov. kollar man på statistiken av lyckade hemresor på senaste sverigebesöket ser det ut som följer: missade bussen hem och fick åka amorella sex timmar längre från stockholm och vara hemma klockan fem på morgonen istället för tolv.

för övrigt börjar mina sverigevistelser kännas ganska täta. enligt solli iallafall. och jag är beredd att hålla med.

1 kommentar:

Anonym sa...

eehm joo :P hahahhh