torsdag, december 25

en julafton hos pusselfamiljen

Photobucket
(usch, observera porerna på näsan..)


det har varit en lång dag med julfirande i pusselfamiljen. men vi lyckades ganska bra tajma med middag hos faster och spurt med hondan till julklappsutdelning hos moster. som sagt fick jag en massa fina julklappar, och alla blev så himla glada över mina julklappar som jag gav till dem också. både mormor och mamma grät över dikten (jag vet inte varför mamma grät) och pappa sa tack upprepade gånger (vilket är ungefär motsvarande som gråt hos mormor). mamma blev jätteglad över vindspelet som jag hade svetsat, och moa sa att hon skulle platta håret med plattången resten av hennes liv.

ted har inte sagt så mycket om presentkortet på tatuering, CDskivan och t-shirten förutom att "tröjan kanske är lite stor, var är den köpt?"

nu ska jag gå och lägga mig. måste vila så jag orkar blogga om allting jag vill visa er imorgon. vill visa vindspelet och hur vi gick tillväga, och alla rim jag skrev och bilder från idag. ni kan knappt bärga er hör jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo, han är sjuk.. dock vet jag inte riktigt hur. Mormor vill inte prata om det :(

Anonym sa...

kortet ligger fortfarande i. :) jag blir glad av att titta på paketet bara, det är så fint. :D