söndag, december 7

november 2007

det finns en butik här i saltvik som heter matkroken. det är många som tror att det är en mack för att den ser ganska liten ut vid första anblick. men det är faktiskt en butik med ganska brett sortiment. allt från sockor och vantar, mejeriprodukter, köttdisk och frukt till egenlagad mat och glass. och det är dit jag vill komma. handla aldrig där om ni har vägen förbi. ikväll när jag skulle äta glass som jag köpte där för 2 veckor sedan och öppnade den så var den alldeles isig (vilket inte är helt ovanligt med glass från matkroken) men den här gången var det alldeles gummiaktig och äcklig. så jag kollade på datumstämpeln och; november 2007

3 kommentarer:

Ailimea sa...

Jag ha råkat ut för samma sak :(

Anonym sa...

den såg inte vidare smarrig ut

Anonym sa...

ja allt är ju fan gammalt på matkroken (personalen också är gammal, sur och rutten)