onsdag, december 24

julklappsrim

Photobucket

alltså mina ekologiska julklappar är för snygga för att ligga i en kasse i vår hall och vänta på att bli sönderrivna. de är nästan för snygga för det här världen.

Photobucket

i det här paketet ligger farmors kort och väntar med rimmet "häng mig på en vägg eller ha mig i en låda, det är i allafall glädje jag vill uppbåda" som jag skrev igår när jag var uppe lite för länge, precis som ikväll.

Photobucket

det här är pappas paket. jag hoppas han blir glad över det fastän det inte innehåller något jag gjort själv. på den lilla etiketten står det "eftersom du gillar varken thriller eller skräck, kör jag på ett säkert kort och ger dig åtta gånger _____". gissa vad som finns i?

och jag längtar så tills julklappsöppningen imorgon! mest tills mamma ska öppna sin julklapp. den är jag mest nöjd med. men nu ska jag gå och sova så jag orkar med julgröt klockan elva imorgon. jättemycket jättegod jul på er allihopa och ha det supermysigt vad ni än gör och var ni än är imorgon! (idag?) whatever.

Photobucket

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, det enda jag får ihop det till är knäck men jag tror det har att göra med att jag sitter och dreglar över knäckskålen som är bredvid mig ;P

God jul på dig, Madde!

Anonym sa...

god juuuuul sewtnos!

Anonym sa...

dopet alltså: Det var typ svårt i kyrkan men det gick nog hyfsat bra. De fick fotograferingen i doppresent från mig så dom kan ju knappast klaga på något som är gratis ändå. Nåja, helena sa att hon gillade det (fast hon tittade bara i kameran.)

Anonym sa...

haha vi hade exakt likadana julklappar ! samma snöre, lack och samma papper :D