lördag, december 6

gårdagens egocentriska inköp

Photobucket
enorm (2,5 meter enligt elin) sjal från h&m SOM JAG ÄLSKAR
Photobucket
spetsblus från h&m som pern sa att jag såg ut som en japan i
Photobucket
VÄRLDENS FUCKING FINASTE nattlinne från h&m som jag eventuellt tänker använda som partyklänning efter lite bättre konsulter än elin och klara och pernilla.
Photobucket
min dr marteninspirerare (kopierade) kängor från din sko. jävligt snygga skor till ännu bättre pris. nöjd mad.
Photobucket
snyggsnygg klänning med världens snyggaste rygg (uppåt på bilden) i djup urringad spets. intressant det skulle de ut om man hade spetsen fram, haha.

nu har jag elin och klara rensat ur min garderob också. vi tog tyvärr inga bilder, dumma som vi (jag) var när vi hade hela garderoben utspridd i mitt lilla rum. det såg helt absurt ut. rummet såg ut som en oredig walk in closet. visar de bilder jag har senare kanske. nu ska jag gå igenom de saker jag ska sälja och lipa lite över min tomma garderob. det ekar (nästan) där nu ju. buhu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh sjalen var jättefin!

Anonym sa...

jag har en likadan spetsklänning som du köpte, bilden längst ner;) schnnyygg

Anonym sa...

Var är klänningen ifrån? Den var fin.