tisdag, december 23

ekojul

Photobucket

tjipp! idag har jag jobbat och fixat klart de sista julklapparna! trodde jag ja. kom på att jag inte har fixat nåt eget åt någon av tredje generationen, eftersom jag trodde vi skulle ge en gemensam julklapp från hela familjen. men nu visar det sig att (eller moa delade med sig av lite information) om att hon ger en egen julklapp till alla i form av.. äh ännu en julhemlis. så nu känner jag mig tvungen(usch?) att ge något jag också. dock tror jag inte att de uppskattar knäck som jag först tänkte ge, (löständer och sånt annat ohållbart) så jag har en annan idé som kanske eventuellt kan funka om de är öppna i sinnet.

jo förresten. i år är jag duktig och lindar in mina julklappar i ekologiskt jävla julpapper och snörar med ekologiskt snöre. det är jävligt fränt. jävligt. något annat som också är fränt är att jag vann ett presentkort i xits jultävling, så nu måste alla gå på frozen xmas på mariepark för jag har en biljett. hipp hipp. och zandra, vet du vad jag har i mitt baksäte?

3 kommentarer:

Anonym sa...

MEN STACKARS PÄLSEN!!!!! är den ensam ute i bilen?!!!!

Anonym sa...

Åh det är så rart. Så rart med päls. Rart rart rart.

Anonym sa...

Usch vad snygga paket!