onsdag, december 17

en konversation

mad säger:
jacob vad tycker om du om D300an?
Jacob säger:
ska jag säga det snällt?
mad säger:
nej ärligt
Jacob säger:
så som du förmår använda en kamera borde du ta ett mindre lån och köpa dig en d700 eller motsvarande. satsa. annat vore slöseri med talang
mad säger:
oj om det var det osnälla uncut verisionen undrar jag hur den snälla hade låtit !
Jacob säger:
du lallar bort tid som bäst. och om du sitter kvar här på ön för ett förhållandes skull skulle jag råda dig att överväga en gång till.. du borde gasa på, hitta ett kreativt jobb eller ta dig fram via en utbildning


i'm speechless

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha. det låter som något jag sagt typ femhundra gånger till dig. :P fast varför lyssna på mig?

Anonym sa...

alltså jag är sjuk som ett ägg så ja, lite morgonilska var det. you know me too well. :P

nu har jag köpt en liter ben and jerrys och beställt min 450D. :D

(kom hit imorrn, annars skjuter jag dig!)

Anonym sa...

Han har ju bara rätt!

Anonym sa...

tack för ditt utförliga svar :) jag får väl helt enkelt testa registrera mig och buda på något då!

du är förresten dagens bloggare i min kalender, om inlägget känner för att dyka upp någon gång.

Anonym sa...

http://mejlajn.blogg.se/2008/december/sjuttonde-december.html

!!!!! :D