onsdag, december 3

mer topshopcravings

Photobucket

alltså nu känner jag mig nästan fånig, det liksom pirrar nästan i min kropp så mycket som jag vill ha den här tröjan. jag vet inte varför de har matchat den med ett par håliga mjukisbyxor på lookbook-bilden men med ett svart linne och tights och ett kjedjehalsband skulle det göra sig jäävligt bra på min kropp. jag bara vet det.

och elin, jag tror den fula nättröjan från tradera var någon slags kompensation för den här tröjan. en misslyckad sådan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha! så jävla roligt, för den där tröjan har jag suktat efter i typ hundra år. :O

dessutom tänkte jag på den när jag såg den fula tradera-tröjan. men jag sa inget då av ngn anledning. hahaha igen.

Anonym sa...

Ja men eller hur :D jag har ocskå hört att böckerna ska vara helt magiska. Sjukt synd att jag inte är någon bok-människa bara.. Undrar återigen hur du gör dina regnbågsbilder ? ;P

david santos sa...

Beautiful! Excellent creations! Nice pictures and pretty faces! Congrats!