tisdag, december 2

böcker

Photobucket

åh lycka! elin ringde nyss och berättade att det fanns en uppföljare på om jag kunde drömma (vilken är bakgrundsboken till vår nya favoritfilm twilight) och när jag googlade på det upptäckte jag att det inte bara finns en uppföljare, utan tre! hahahaaa jag är så glad så jag tror att jag.. äh skit samma jag är lite arg på ted så jag ska inte överdriva. hur som helst:

om jag kunde drömma, 2006
när jag hör din röst, 2007
ljudet av ditt hjärta, september 2008
så länge vi båda andas, mars 2009


5 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan verkligen INTE sluta läsa dem, jag läste ut dem på 1½ vecka, det tre första :p

Cilla sa...

Jag köpte ju "Låt den rätte komma in" boken men den föll bakom ljuset efter jag såg Twilight filmen och sprang till första bästa bokaffär och köpte "Om jag kunde drömma" hehe

Anonym sa...

ÅH. Den filmen blev ajg verkligen kär i . Så böckerna hade varit väldigt kul att läsa.. Tror verkligen inte jag kan vänta till nsäta film kommer ut . Sen blir det ju inte samma i film och böcker heller. ååh . julklapp :)

Anonym sa...

http://sofiie.webblogg.se/2008/october/almost-all-black.html

Anonym sa...

http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=20&viewAllFlag=false&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=115937&parent_category_rn=115935&productId=868524&langId=-1