söndag, december 7

HERRE. GUD.

Photobucket
det här ska alltså bort. och högen är inte bara hög, den är bred också. jag var tvungen att klämma ihop den för att få den med på bild. för övrigt är det ungefär hela min golvyta som syns på bilden. haha.

nu ser jag att det typ är de fula plaggen som ligger överst. men det här är ingen annons så det spelar ingen roll. vem vill komma hem och gräva innan jag påbörjar uppdrag tradera? det lär ju ta ett dygn att fotografera och lägga ut alltihop. så snälla ålänningar köp av mig innan så det inte är fullt så mycket. orkar inte ens räkna hur många plagg det är.

5 kommentarer:

Cilla sa...

Nja efter att ha drömmt om din klocka så tittade jag lite på tradera och andra sidor om jag ev skulle hitta något liknande. De jag hittade var inte riktigt.. nå de var välanvända eftersom de är klockor från äldre. Men denna som min mor har är helt oanvänd, ny totalt urvacker. Äkta. Guld. Ett äldre smycke som inte är wornout. Så att köpa någonting halvdant kommer bara att misslyckas.

Jävla morsa att visa mig sådant där när man inte får pilla ens på den. Som att visa en fet jäkla lollipop åt en unge och sedan ta och äta upp den helt själv.

Buh.

Anonym sa...

hörrö
jag är först i kö! kommer imorgon!

Anonym sa...

Du råkar inte ha tänkt proppa in allt det där i din bil och köra förbi typ... Strandgatan?

Anonym sa...

tror du det finns något för mig i den där högen? för övrigt är jag redo att lämna de resterande inbjudningarna till dig, jag känner att det är en tyngd som jag bär på mina axlar! om du vill ha dom vill säga?

Anonym sa...

nehedu . älgg ut på tradera minsann :D så vi andra får chansen med :)