lördag, januari 3

-12 celsius

Photobucket

fysatan. det var alldeles för kallt ute för att vistas en längre period. till och med pappa sitter inne och tittar på tv istället för att bygga på sin glasveranda. (vilket han gör i princip vilket väder det än är). känns lite som "day after tomorrow" innan stormen bryter ut. det är liksom.. så lugnt.. och iskallt..

jag är lite sugen på att ha en tjejkväll ikväll med vindruvor, kex och ost. jag köpte lite grejer när jag var och postade mina traderapaket till matkroken idag. det tog 35 minuter på postkontoret innan jag hade blivit betjänad och fått lapparna påskrivna. dessutom kostade bensinen över 1,10 per liter, till skillnad från 0.999 i stan. VAD I HELVETE?! men man ska vara glad för det lilla istället, det var ju iallafall ingen (typ som butikschefens son) som stod och pissade på parkeringen idag, och dessutom så hade ingen av grejerna jag köpte gått över utgångsdatum!

jag var precis in på hanapees blogg och blev inspirerad. jag hade tänkt sälja min randiga body för att den är allt för kort i kroppen för en så lång och ståtlig tjej som mig. men när jag såg den här bilden fick jag lust att istället klippa av bodyns underdel och använda den som ett linne tillsammans med min weekdaykjol ikväll på min påhittade tjejkväll med mig själv. eller eventuellt erica.

Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

Läcker bild!

Anonym sa...

åhå, vad har hänt med matkroken som inte hade något gammalt på lager? :O