tisdag, januari 20

jag är inte så pjåkig

tänkte att jag skulle dela med mig av de senaste googleträffarna som har fört in folk på min blogg, det finns ganska mycket konstigt nämligen.

  • Hur mycket är MAD i EUR
  • katinka aland
  • andrew vanwyngarden
  • petra silander blogg
  • pourquoi est-ce que tout est si dur
  • mad.ax
  • bulle

och sen hittade jag en gammal kommentar som jag tycker är lite extra fin, från anonym såklart, jag skrev nånting om liselott watkins illustrationer, att de var så himla fina:

"Du är inte heller så pjåkig! Har spanat dina bilder på annat håll! Men använder du illustrator? Eller vad använder du? Vill säga att du är grym på att blogga och grymt snygg! Tack för mig, hej!"

4 kommentarer:

Anonym sa...

Stört att folk hittar dig via "mad.ax", det har ju ingen koppling till dig överhuvudtaget.

Madelen utan e sa...

haha ja exakt! vad tänker de med? nej men det där var de senaste googlingarna bara.

Anonym sa...

hahaha jag brukar gå in på din blogg via mad.ax :P

hanna, förbanna sa...

svar: nej alltså, jag vet inte riktigt. Jag ser inte riktigt poängen med det, antar jag. Hatar att se hur folk blir när de är fulla, så det kan ju ha med det att göra. (haha, jag brukar aldrig svara på kommentarer så det här känns helfel)