söndag, januari 11

fredagen den nionde januari

oj. alltså jag vet inte riktigt var jag ska börja med att berätta om den här helgen. tror jag tar det step by step. i fredags fyllde solli (nej hon fyllde i måndags men hade fest i fredags) 20 år och bjöd på svingod bål (som kändes dagen efter då jag jobbade 11-22), snaps, strippor som inte kom, tårta och bussfärd till stan (i vilken jag tror det faktiskt var två som hann spy under de 25 minutrerna, dock inte jag). sedan var det vanliga rundan på arken och jag blev alldeles alldeles för full. så som en full lillamy sprang jag runt på arken tills jag ansåg att nej satan jag ska ju jobba imorgon, vilket betyder stiga upp klockan nio, och därför borde jag absolut fara hem nu. så jag ringde ted och for hem. när jag kom hem ringde en arg pernilla (med all anledning). jag hade snott med mig både hennes mobil och hennes garderobskort. och ärligt talat, så minns jag inte ett skit. men jag antar att jag borde ha morkisar så jag har det. förlåt alla.

så här såg min outfitta ut (jaa minus mössan och det löjliga smilet och - jaa med det röda lilla märket jag fick när jag provade klänningar och som hölls kvar hela jävla kvällen)
Photobucket

och såhär såg mitt sällskap och min frilla och mitt smink ut
Photobucket

mer bilder finns på pillans facebook. hon heter pernilla bergman eheheh

1 kommentar:

Anonym sa...

snygg frisyr du har! /pau