måndag, januari 5

mer kärlek

Photobucket

jag vet inte hur mycket jag har skrattat åt det här! detta är min dagbok, som jag aldrig skriver, inte ens back in the days. dock, denna natten, kände jag tydligen att jag var tvungen att skriva i den för att det var den största dagen i mitt lilla liv.

jag hade varit hemligt kär i ted ett längre tag, men trott att han aldrig skulle nedvärdera sig så långt att han skulle gilla mig. jag trodde han var alldeles för snygg och cool och bra för mig. så när han skrev på msn att han "nog gillade mig mer än som kompis.." och "..är det okej?" så fick jag nåt fel och sprang runt i huset och skrek mitt i natten och skrev det här i min dagbok. haha åh vilka fina minnen. det HÄR kanske är teds och mitt (eller mest mitt) finaste minne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är så söt. <3

Anonym sa...

mjööö.

åt helvete egentligen. T höll med mig om allt och skulle försöka fixa och trixa med schemat så mycket det går, men jag måste ju stå ut ibland. ehhe. K försökte be om ursäkt och "jag menade INGET illa, jag var bara klumpig" och jag tyckte att det skiter jag i, dra åt helvete. ungefär. hon förstår inte helt enkelt. hon sa att hon tycker att det är mitt problem om jag uppfattat det som något elakt. hahahaha, in her ass!!

Anonym sa...

haha fan vad cuute!