tisdag, januari 13

alltså hörrni,

jag vill absolut inte låta snoffsig eller nånting, men eftersom jag fått tre kommentarer inom loppet av två timmar på mitt inlägg där jag skrev att det var tråkigt att jag fyllde 20 på en söndag, så är jag tvungen att skriva det här HELT UTAN IRONI för att alla ska förstå: jag ger själva fan i arken och dess koppling med min tjugoårsdag. jag kommer antagligen förhoppningsvis inte ens befinna mig på åland varken den 23e eller 24e maj, så.. snälla öppna era sinnen och tänk beyond arken... säg efter mig: haaaoom... arken är inte världens mittpunkt... haaaaoom.. jag är värd nåt bättre än arken när jag fyller tjugo åååår... haaaoom.

helst skulle jag vilja fira min tjugoårsdag i eiffeltornet eller nåt. absolut inte på arken. det blir en sista tråkig utväg. nu har vi rett ut det. puss!

2 kommentarer:

fjauuuuuu sa...

hahahahaahahhaahahaha

heh...

Anonym sa...

du. ska vi fira din tjugoårsdag i eiffeltornet? :D