onsdag, januari 28

maderiellt

jaha, idag kom min första xit ut. med min menar jag första numret jag har medverkat ordentligt i, som .. huua.. moderedaktör. jag vill inte kalla det för mode, det är mer.. materiellt fast med mina personliga åsikter, mer maderiellt. men om folk mår bättre av att kalla det modesida får de väl göra det. GIVETVIS är jag inte nöjd, men eftersom det var första gången jag gjorde nåt sånt här (jag har bara skrivit om skönhet och sex i tidning tidigare, haha) nej men allvarligt talat, det kan ju bara bli bättre om man börjar med nåt man inte riktigt är nöjd med. jag har inte riktigt bestämt mig för hur jag vill ha det ännu liksom. men jag har massa roliga idéer som jag ska visa för er i kommande nummer, om zandra vill ha kvar mig vill säga, men det hoppas jag.

alltså, grejen är väl den, att det är inte dåligt. jag skäms liksom inte och gruvar mig på nätterna. men jag får inte madfeeling, jag måste komma på nåt sätt att maddisera sidan, och det vet jag inte hur jag ska göra. hoppas det kommer naturligt.




















jag har ingen aning om vad jag tänkte med den där pösiga tröjan i dragarbilden. och kvalitén på dessa internetsidor var sämre är sämst, så vill ni läsa så hämta upp tidningen någonstans. för er ålänningar trillar den väl snart ner i brevlådan.

moderedaktör, haha kan ni se mig, michaela forni (nöjesguiden) elin kling (expressen) och sofie fahrman (aftonbladet) tillsammans i moderedaktörshimlen sen?

nej nu ska jag tänka lite på nästan nummer. några saker jag har lärt mig av detta är, SKIPPA PÖSTRÖJAN TILL JEANS, se GLAD ut på bilder som är stora, byt ut vinjettbilden till nåt mer maddigt och börja planera redan nu en månad innan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men OJ vad du ser ut som yasmine i ansiktet på bilden med svarta kläder. :O:O i alla fall innan man förstorat bilden.

Anonym sa...

och förresten - det ser bra ut. :D och du vet att jag inte direkt öser beröm över folk... men jag gillar det. och så är jag mystiskt stolt på något sätt.. över att du kommit så långt. :) gullmad.