lördag, januari 31

ett foto i timmen 30.01.09

07.00
Photobucket
vaknar av mitt mobillarm och känner mig väldigt utvilad efter 3,5 timmars sömn.
08.00
Photobucket
käkar frukost med moa. det blir fruktsallad.
09.00
Photobucket
kommer fram till mariebad och sätter mig och väntar - med boken i famnen givetvis.
10.00
Photobucket
får antagligen massage vid den här tidpunkten - gudomligt skönt. lika gudomliga var inte priserna på dermalogicas produkter, fysatan vad dyrt.
11.00
Photobucket
äter lunch med catrin på dinos.

Photobucket
det blir pasta med soltorkade tomater, linfrön (?) och pesto.

12.00
Photobucket
catrin äter - fortfarande. hade glömt hur långsam hon var.

13.00
Photobucket
vi går runt på stan och skämmer ut oss och snackar skit. tittar runt i alla butiker och konstaterar att mina kängor är gamla.

14.00
Photobucket
jag kommer hem från staden, och försöker gå in mina nya skor lite. det blir för jobbigt när jag ska upp och ner i trappan hela tiden så jag lägger ner det projektet.

15.00
Photobucket
moa och jag äter massa plommon fast det snart är middag. de är hårda och sura såklart, men ändå goda.

16.00
Photobucket
traderar lite och råkar buda lite väl högt på en tygkasse - haha - nu är jag överbjuden igen som tur är.

17.00
Photobucket
vi äter middag, dock inte på dinos (jaa jag glömde ta en bild, jag var så hungrig) utan i vårt kök. det är tacos och kittlar dödsskönt i kistan.

18.00
Photobucket
moa sätter sig för att se på film på min dator, så jag fortsätter läsa ljudet av ditt hjärta..

19.00
Photobucket
.. och somnar
20.00
sover som en liten gris
21.00
moa konstaterar att jag dreglar på kudden och grymtar
22.00

Photobucket
jag vaknar igen och sätter på teven, lets dance kommer på fyran så jag bestämmer mig för att titta lite.
23.00
Photobucket
poppar popcorn och trycker i mig nästan alla själv, som tur är hjälper moa mig. blir mätt och stinn och lägger mig i sängen.
00.00
Photobucket
plockar fram boken och läser tills jag somnar, vid sisådär halv fyratiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du inte valde någon värre bild på mig, haha. Och det här tycker jag att du ska göra oftare.

Anonym sa...

Pinjenötter, inte linfrön! :D