fredag, januari 16

curlz

Photobucket

tack raraste finaste taylor momsen för inspiration till helgens frisyr. (om det blir någon utgång imorgon vill säga) dessutom skulle jag behöva en stor locktång för att få till dedär lockarna, och det har jag verkligen inte. så jag kan ju sitta här med min inspiration och ensam dricka bärdrinkar med min rosa mixer. kan nog bli en hit. vem behöver snygg frisyr och kompisar, när man har en mixer och frysen full med bär?

..och angående headern så var jag trött på att det bara var vitt. och jag har ett litet (som i stort, roligt och dunderhäftigt) projekt på gång som jag tror att jag håller hemligt tills d-dagen, så tills dess får den här headern tjäna den nya mycket snyggare headerns syfte. stackarn.

förresten, liknar inte taylor jävligt mycket på zandra på den här bilden om ni tänker efter?

5 kommentarer:

Anonym sa...

När du säger det så. Fixa en bild med munnen stängd så kan vi avgöra.

Anonym sa...

du får ganska stora lockar med en liten locktong om du virar rätt stora slingor runt tången utan att "öppna" den om du förstår:p

kram:)

Anonym sa...

Janå... Om jag vägde 15 kilo mindre, hade kritvittblekthår och en ton svart färg runt ögonen.

Linnea sa...

hon liknar däremot väääldigt mycket på Jenny i Gossip Girl. Tycker du inte :O

Madelen utan e sa...

men linnea, det ÄR ju jenny från gossip girl?