torsdag, januari 29

vampyrer, varulvar & jag

Photobucket

nej hörrni, nu ska jag läsa ljudet av ditt hjärta av stephenie meyer tills ncis börjar på trean. och äta fudge. fuuuud-ge. vampyrkärlek är det finaste jag läst om på väldigt väldigt länge. andra boken i serien var mycket bättre än den första, och nu hoppas jag på att den tredje ska vara ÄNNU bättre. tråkigt att jag inte är särskilt ensam om att gilla twilight-serien. alla i hela världen läser samma bok som mig och jag hatar att vara som alla andra. måste hitta en skitdålig bok jag kan läsa som ingen annan tjatar om i sin blogg.

påtal om bloggar har jag än en gång konstaterat att varenda en endaste (ålänning) människa har en. varför ha en blogg om man inte bryr sig om den? som att köpa en zamiakalla (fin krukväxt) och ställa den längst in i garderoben. bok och fudge var det ja.

6 kommentarer:

Anonym sa...

jag hittade en bok idag som hette "sex, love and a vampire". hahahahah vampyrtemat börjar bli så uttjatat.

Anonym sa...

nej. de jävla skorna är uppskjutna till vecka 6.:C

Anonym sa...

och förresten passade inte den svarta monkiklänningen jag köpte på tradera så du kanske vill ha? :)

Anonym sa...

Jag vet det är tråkigt när alla ska gilla böckerna.

Jag ska också börja med trean men jag väntar tills vi far till Afrika. :D
Så jag har något att läsa när jag solar och jag längtar tills fyran kommer ut.

Anonym sa...

hihi okay thanks !:) feel free to emma-modifiera bloggen nåndag i ditt liv när du känner tristessen ta över dig;) ha en bra helg !:) PUSS

Anonym sa...

höhö. du får se monkiklänningen på lördag, det är en svart fodralklänning med jävligt snygg rygg, men den är en M så jag kan inte ha den. kanske maddig?

och HM är AS. jag fattar inte varför de skjöt upp den här gången. :C