torsdag, januari 15

en jävligt fin torsdag till sist

jag kan inte låta bli att le och gnugga handflatorna när jag läser om michaela fornis nya jobb. kul för henne, verkligen! hon får moderedaktör att plötsligt låta lite mindre pretto. och det är bra. jättebra tycker jag.



idag beställde jag en skinnjacka från ellos. skitsnygg är den, och med 50% rabattkod blev den ännu bättre. karoline har likadan och det säger ju sig självt då att den är grym. längtar tills den kommer, då jag äntligen (om den sitter snyggt, men det måste den ju göra) kan göra mig av med någon av mina tre andra som mest ligger och värmer hyllan... vilket kanske är rätt vanligt på vinterhalvåret vid närmare eftertanke..

åh vad jag är nöjd med mig själv just den här minuten av den här torsdagen! mötet jag var på idag gick bra, simningen med solli gick också, tro det eller ej, bra. jag blev inte svimma-trött och hela mariebad var fyllt med håriga och tjocka farbröder och tanter = self esteem-boost. jag blev jätteinspirerad av solli också, för hon har verkligen tagit tag i sitt liv. ska flytta till göteborg, lägenhet och jobb kirrat. har börjat träna ordentligt och vill verkligen göra nåt med sitt liv. så fint tycker jag med någon som verkligen rycker upp sig och gör nåt av sig själv! ibland kanske ett uppbrott med en kille kan reslutera i nåt jävligt bra, även fast det inte känns så just när det händer.

vetni, nu ska jag titta på kamera.

4 kommentarer:

Anonym sa...

ah. träna ordentligt. miss that. när jag flyttar till hösten ska det fanimej vara nära ett gym. :P

Anonym sa...

ååh har du tre läderjackor du ska göra dig av med?! i såna fall kanske jag är intresserad :)

Anonym sa...

woot woot har hon lägenhet och jobb fixat i göteborg? jävlar bara här går det undan, och fy fasen vad det låter härligt! :P

Anonym sa...

jag har typ exakt likadan, fast chokladbrun, världens skönaste är den