fredag, januari 9

jag tittar på NCIS och provar igenom min garderob eftersom jag ändå inte kan sova på natten

och jag konstaterar att min nya bäbisklänning har en grymt snygg rygg..
Photobucket
..och att jag nog kanske inte ska fara på tjugoårsfest klädd som katolsk skolflicka..
Photobucket
..att jag behöver ha något annat än min långärmade H&Mklänning (TYP EN SPETSTRÖJA) att ha under min miniklänning för att den ska funka..
Photobucket
...och att jag har en jobbig strykningsprocedur framför mig, silke ni vet..
Photobucket
..och hur fan klänningen faktiskt lyckas få mina bröst att verkligen se ut som en a-kupa..
Photobucket
..och sist men inte minst så kan mitt fina nitbälte piffa upp vilken gammal..
Photobucket
..traderaleopard som helst.
Photobucket

2 kommentarer:

Anonym sa...

allvarligt madde. jag vet inte hur du TROR att en a-kupa ser ut, men INTE sådär. :P en a-kupa är typ....platt, and that my friend is not platt.

Anonym sa...

amen vafan. sen kan du ju typ radera föregående kommentar om kupstorlekar. va? VA? jag borde sova nu.. inte skriva besserwisser-kommentarer om brösstorlekar?!