fredag, januari 16

sugkopp

idag har jag varit hemma med moa. hon är sjuk. som ungefär 57 procent av ålands befolkning verka vara just nu. 75 procent av detta hushåll är det iallafall, och den 25 procenten som fortfarande är frisk funderar starkt på att fly fältet. med sin rosa mixer.

pernilla var i eckerö hos sin mormor och morfar. hon hade mjukisbyxor på sig också. så hon kunde inte komma ikväll. om jag känner gudarna rätt så kommer inte elin att komma heller, så då tror jag att jag ska försöka mig på lite yoga eller nån annan typisk fredagsaktivitet. vad ska ni göra då? antar att de flesta ska till arken, eftersom det verkar vara livets mening för många utav er. jag skulle vilja fara ut och dansa, med lockat hår och massa smink och en fin klänning. men what to do.

nu ska jag gå igenom en massa nya fina typsnitt. har 40 nya som är riktigt fina, och den där headern kanske inte var sådär jättebra ändå. (..men den kändes bra igår natt när jag gjorde den)

1 kommentar:

Anonym sa...

jag sitter faktiskt i lägenheten med mina tre bästa vänner ikväll: anda, ben och jerry. och suktar efter att fara helt i onödan till sthlm imorgon bara för att fara på bio. Jag vill SÅ se twilight NU!