fredag, januari 30

att välja fel bild

alltså nä, nä, nä. det var nog inte my brightest idea att välja den bilden jag valde som dragarbild till xit. dessa kommentarer har jag fått av mina nära och kära hittills.

elin: alltså du liknade dig inte riktigt.
catrin: den var inte riktigt bra den där bilden.
tua: får jag gissa vilken bild det var du inte var nöjd med?
pappa: ser du inte lite.. kort ut på den där bilden?


Photobucket

självdistans madde, självdistans. det blir bättre nästa månad. haha och den där minen är så mitt trademark. öppen mun och pösiga kinder - måste vara madde! (har jag en knöl på näsan?!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle säga att den är lite för enkel. Men nu vet du ju till nästa gång :D

Anonym sa...

Nej nej, innehållet var jättebra (jag läste det nyss) men bilden känns lite enkel. Lite rakt-upp-och-ner och inte DU. Du är flashigar , mer som bilden i intervjun. Spexa ut det, det är så man är van att se dig :D ... tycker jag iaf :P