måndag, januari 12

dygnsrytmik

äntligen har jag fått tillbaka min vanliga dygnsrytm. och imorgon måste jag bada bubbelbad! äta frukost i bubbelbad låter mysigt. så får det bli. med ansiktsmask och hårinpackning. det är jag värd efter helgens slit. sammanlagt har jag skrapat ihop *konstpaus* trettioen timmar vilka jag ska få betalt för denna helg. då är man värd bubbelbad. och en fet lön. hoppas vi har nåt annat än rostbröd hemma som frukostmaterial imorgon..


Photobucket

nåt i den här stilen hade jag tänkt mig. fast med bubblor.. såklart. creds till den som PALLAR bada badkar utan bubblor. ligga 25 minuter och glo på sin förvrängda nakna kropp.. usch

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha jag trodde det bara var jag nästan som räknade det som normal dygnsrytm att fortfarande sitta uppe halv fyra på morgonen :)

Anonym sa...

njaaa. tycker om dem. :P men vi får se. jag är helt däckad efter förra veckans förkylningar och sånt fortfarande så jag ska packa upp väskan innan jag bestämmer om jag ska sälja något i den. :O

JÅ. jag ska åka till dig den häe veckan någonting tänkte jag, filmkväll/myskväll? Torsdagkväll eller fredag kväll passar närmast för mig. pick a date? :)

Anonym sa...

wwweeee. jo men torsdag kväll då? jag kommer glömma bort det för jag är seg som en gnu men ring mig när du kommer att tänka på mig. :D