söndag, januari 18

att ha msn som intresse

citat från en av moas mina vänner-böcker från 2002:

vilka är dina intressen då madde?
svar: kompisar, sova, msn och sova.


nu för tiden är jag lite mindre msn-aktiv. alldeles nyss kom jag på att "vafan jag är inte inloggad på msn!" detta känns inte bra, för sex (herregud det är sex år sen jag gick i åttan) år sen var det mitt näst största intresse, och nu har jag glömt bort det totalt. kanske det är för att jag knappt har någon rolig att prata med där? ni kan ju adda indievid snabela hotmail punkt com så kanske jag börjar trivas där igen. vem som helst får, kom igen nu.

3 kommentarer:

Anonym sa...

du börjar bli som mig. :D:D:D



och HJÄLP MIG MAD. är vinröda sammetsklänningen mig? är den elin? :( jag är ledsen nu.

Anonym sa...

haha, gotcha! ;) men msn är faktiskt trist. jag känner ingen som jag kan skriva med på samma sätt som jag kan prata i telefon med dem, men å andra sidan hade jag mycket mer ytliga bekanta när jag var 14-15 och de var de jag msnade med. de jag inte vågade ringa. :D yasmine och så ringde jag. hahah.

jo, jag vet vad du tycker om minimarket but I love it like crazy så det är skitsamma. den är ju redan beställd. :P passar den inte grinar jag lite.

hum. alltså. om man beställer en M i jarebrinken så kan den ju nog passa på mig ELLER dig i alla fall? dilemmat är ju att klänningshelvetet är sluitsålt överallt i övrigt och hur ofta är den på rea liksom? satan.

men tänk om jag köper den också och så passar bägge? :O:O passar jättebra? då kan jag ju inte sälja dem? bööööööl. det är så mycket pengar. fast om bägge passar skitbra så är det ju vettigare än jävla jävla anna sui som kostade 4 papp och aldrig är använd.

den borde jag verkligen försöka göra mig av med.... kanske kan få en tusing i alla fall för den i vår? vad tror du?

och ingenting är så mycket elin som versaces bright crystal. :D

nu ska jag sova. RING MIG imorrn när du är awake.

Anonym sa...

och vad menar du med att vinröda klänningen är "rätt fin"? Den är apsnygg. :C